W jakich godzinach pracuje personel sklepu Chemitech Podkarpacie?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W tych godzinach działa nasz numer telefonu +48 17 ……

Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe ?

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez wiadomość e-mail. W każdym z tych przypadków stosujemy formę płatności „za pobraniem” lub przedpłata na konto. Abyśmy mogli przyjąć zamówienie potrzebujemy następujących informacji: – imię i nazwisko adresata – dokładny adres wraz z kodem pocztowym – numer telefonu do kontaktu z kurierem – nazwę produktu oraz zamawianą ilość produktów – opcjonalnie jeżeli klient życzy sobie FV: dane do FV w tym poprawny numer NIP Przygotuj te informacje, przed kontaktem z naszą firmą, lub prześlij do nas zamówienie na adres email: sklep@chemitechrzeszow.pl lub biuro@chemitechrzeszow.pl

Czy firma Chemitech Podkarpacie Sp. z o.o. wykonuje bezpłatne testy produktów oraz bezpłatne pokazy maszyn czyszczących u klientów?

Tak. Wykonujemy bezpłatnie testy środków czyszczących przy próbach doczyszczenia ciężkich zabrudzeń, a także w przypadku zainteresowania zakupu urządzenia czyszczącego, bądź zamiatarki, wykonujemy bezpłatne pokazy.

Czy towar mogę odebrać osobiście ?

Tak. Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu. Siedziba firmy: Ul. Przy Torze 1, 35-205 Rzeszów

Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Jaki jest czas realizacji zamówienia ?

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem lub za pośrednictwem operatora płatności i wynosi od 1 do 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów  „na zamówienie” czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek do paczkomatów).

Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?

Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z bassau.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni. Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane. Dodatkowo prosimy o informację mailową ze zdjęciami lub telefoniczną o uszkodzeniu przesyłki. Staramy się zawsze stanąć po stronie klienta i rozwiązać problem z pozytywnym skutkiem.

Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?

Tak. Na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako dokument sprzedaży i podaj dane do FV (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Pamiętaj błędne wprowadzanie danych spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie. FV w formie papierowej zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.