ZWROT
Klient, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze oświadczenia (przykładowo pocztą elektroniczną) w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwracany towar należy niezwłocznie odesłać na adres firmy, lecz maksymalnie do 14 dni od zgłoszenia zwrotu towaru.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych oraz produktów o krótkim terminie przydatności.
Nie akceptujemy zwrotu towarów które były zamawiane przez nas pod Państwa indywidualne potrzeby.
W jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?
1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy. Możesz wybrać wersję elektroniczną poprzez e-mail lub druk, który dołączysz do przesyłki.
2. Wyślij zwracany towar na adres: Chemitech Podkarpacie Sp. z o.o. ul Przy Torze 1, 35-205 Rzeszów. Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu.
Koszt wysyłki towaru pokrywa Klient.
3. Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.
4. W pierwszej kolejności po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zwrot. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zostanie wystawiona korekta dokumentu sprzedaży, którą prześlemy na adres e-mail podany w zamówieniu.
5. Zwrot środków zostanie dokonany nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży znajdują się w Regulaminie Sklepu
REKLAMACJA
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące braków, wad produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres sklep@chemitechrzeszow.pl. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu, protokół reklamacyjny oraz zdjęcia przesyłki.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę wybraną przez siebie metodą (telefonicznie, wiadomość sms, mail).
USZKODZONA PRZESYŁKA
W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamacje na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.